هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الصـــــــــــــــــــبر Uuuuuu11الرئيسيةesraaأحدث الصوردخولالتسجيلالصـــــــــــــــــــبر Untitl12الصـــــــــــــــــــبر Unoooo11الصـــــــــــــــــــبر Untitl13

الصـــــــــــــــــــبر

كاتب الموضوعرسالة
admin
Admin
admin

تعليق : 87
تعليق : 212
تعليق : 10/09/2009

الصـــــــــــــــــــبر Empty
مُساهمةموضوع: الصـــــــــــــــــــبر   الصـــــــــــــــــــبر I_icon_minitimeالسبت 27 نوفمبر - 4:03

الصبر

دعنى اسألك كم مره مرت هذه الكلمة على اذنك ولم تبالى لها كم مره مرت امام عينك فى الكتب وفى التلفزيون وتعاميت عنها كم مره صادفت مواقف فى حياتك وخسرتها بسبب عدم الصبر والاستعجال اليوم موضوعنا وحق كتاب الله مش محتاج منك اكتر من صبر وجهد بسيط وتركيز كتير من منا لا يحلم بالوظيفة اللى توفى كل احتياجاته الماديه وياسلام لو تكون بدون تقيد بس فى البدايه عايز اقولكم حكايه مره امير بنته مرضت ولف بيها لكل الحكماء قالو مافيش فايده انتظر بها الموت فجاء احد خدام القصر وقاله انا عندى دواء بنتك قاله لو عالجتها لك قصرى ولو لم تعالجها لقتلتك فوافق الرجل ولما عالج بنت الامير وشفيت بحمدالله الامير قاله لك قصرى وما يكفيك من الذهب والمال قاله الخادم لا انا ليا طلب اخر قاله اطلب طلب الخادم كان قرش ويتضاعف كل يوم فقال الامير يالك من مجنون ووافق وفى خلال سنه افلس الامير وكان الخادم قد حصل على القصر وكل مال الامير ولم يستطيع الامير سد ديونه للخادم فقط وهذا هو مبدأ التسويق المباشر وهو ايضا يرينا ان الصبر مفتاح الفرج وكنز من كنوز الحياه اذا فأصبر بما اتيتك به اليوم وجرب لتنال شرف المحاوله والتجربه وخصوصا انك فى كل الاحوال لن تخسر شياً ان لم تكسب الموضوع هو الربح من النت الذى اعتقد الكثير انه وهم وانه نصب ولكن ولنتسائل فى ايه نصب علينا لو قلتلك انه المجهود كله فى ساعه بس كل يوم على النت ساعه كل يوم فى 30 يوم يعنى 30 ساعه اقل من يوم ونصف فى الشهر بحاله والنتيجه فعاله الحد الادنى لقد اكتسبت معلومه ونلت شرف محاوله القصه انه دى مواقع بتعمل اعلانات لشركات كبيره شركات بورصه وتجاره واستيراد وتصدير وخلافه وتاخد من الشركات دى شئ وشويات وعشان الشركات دى تدفع مبالغ كبيره لازم الموقع يبقى عليه عدد اعضاء كبير وكل مازاد عدد الاعضاء زادت قيمه الاعلان فى الموقع من الاخر المواقع دى بتدفعلك عشان تسجل فيها وتشوف اعلانات الشركات اللى بتدفعلها لو انت ماحتاجتش للأعلانات دى فى ناس كتير بتحتاجلها المهم انت بتسجل فى الموقع وبعدين تتفرج على الاعلانات المعروضه كل اعلان بتتفرج عليه الشركه بتحطلك عموله وهمه عاملين سيستم عشان يعرفو انك اتفرجت على الاعلان يعنى لازم تفضل فاتح صفحه الاعلان 30 ثانيه يتحسبلك عموله والموقع دا بينزل كل يوم 4 الى 6 اعلانات بس طيب كدا العموله هتبقى قليله شويه يبقى ايه الحل الموقع دا بيديلك رابط عشان اى حد طرفك يسجل منه واللى يسجل عن طريق الرابط بتاعك بتاخد عليه عموله بردو واللى يسجل عن طريقه تاخد بردو عليه عموله وتفضل الشبكه شغاله زى القرش بتاع الراجل فاكرينه يعنى باختصار ممكن بعد 3 او 4 شهور تكون سجلت ناس تحتك ترتاح انت وتدخل كل يوم بس تشوف رصيدك بقى كاموسحب الفلوس سهل جدا ياجماعه الناس اللى بتقول نصب ببساطه لانهم مش عارفين يسجلو او يفهمو الموضوع صح مش عايزين يرهقو زهنهم بس دا مايمنعش انه فعلا فى شركات نصب بس هو الحقيقه مش نصب الحكايه انه الشركات دى فشلت فى تطبيق الفكره فتقال عليها نصابه وفى النهايه هيه ماأخدتش من حد فلوس دى اخد نص ساعه من مجهودك فى ال24 ساعه هههههه يعنى نصبو عليك فى نص ساعه جرب والله مش هتندم اقل مكسب هتعرف اسامى الشركات دى وهتعرف ايه حكايه الربح من النت دى وهتعرف يعنى ايه بنك الكترونى وهتعرف حاجات كتير فى السكه ودا اقل مكسب وانت كدا ولا كدا مقضيها على النت جرب تستسمر وقتك ياعالم مش يمكن بعد كدا تبقى مهنتك الاساسيه جرب ومش هتندم دلوقتى البدايه هو الاول صعب لانك مطلوب منك تسجل فى الشركات وتعرف ازاى العمل عليها لكن بعد كدا هتبقى فاهم هتصحى من النوم تكتب اليوزر نيم وانت مغمض وتغسل وشك وتكتب الباص وورد ووانت بتلعب اى جمزايه هتغط على الاعلانات وتسبها مع نفسها همه كل شركة فيها حوالى 4 اعلانات كل اعلان 30 ثانيه يعنى دقيقتين ودقيقتين فتح الموقع ودقيقه لما كنت بتغسل وشك يبقو 5دقائق و10 دقائق مرقعه يبقى ربع ساعه لكل شركة انا هديلك 3 او اربع شركات بس لكن انت هتبقى عرفت السكة وانت وشطارتك سجل فى كل الشركات اللى تقابلها ولو اتنصب عليك فى ربع ساعه يوميا ابقى سامح فيها المسامح كريم ندخل فى موضوعنا زى ماقولنا هيه خطوات لو اطبقت صح يبقى اشطه

الخطوة الاولى هيه التسجيل فى البنك الالكترونى اللى هتجيلك عليه الفلوس وبعدين يبعتهالك بشيك او تحولها على اى حساب ليك فى اى بنك عادى والرابط التالى بيوضح شرح التسجيل فى البنك بالصور يالا روح سجل فى البنك وتعالى نكمل

اضغل على الرابط التالى لشرح التسجيل فى البنك

https://es-eg.yoo7.com/montada-f29/topic-t882.htm

بعد ماسجلنا فى البنك الخطوه التانيه هيه التسجيل فى الشركات اللى قولنا عليها اللى هتبعتلنا الفلوس على البنك الشركات زى ماقلنا مش كلهم كويسين فى شركات بتتأخر فى الدفع وفى شركات رخمه تقولك لازم تكمل 50 او 100 دولار عشان الفلوس تتحول طبعا مش محتاجه ذكاء الشركات اللى بتحول اول بأول هيه الاضمن وكمان عشان نجرب بدل مانتعب 3 او4 شهور وتطلع شركه نصابه لا كفايه نتعب 10 ولا 15 يوم ولو مخدناش حقنا يبقى العوض على ربنا فى الربع ساعه بتاعه كل يوم اللى ضاعت ادام الموقع انا عملت دراسه وحصرت الشركات دى وصفيت منها افضلهم يعنى الشركات دى انت بس تكمل 2 دولار يحولولك الفلوس وكمان الشركات اللى انا سجلت فيه الاولى عالميا ااما الباقى اللى لسه مجربتهاش مش هبعتهالكم دلوقتى اجرب الاول عشان محدش يدعى عليا نبدأ الرابط التالى هيكون فيه شرح مفصل للتسجيل فى الشركه الاولى وطريقه العمل فيها

شرح التشجيل فى الشركة الاولى والعمل بها

https://es-eg.yoo7.com/montada-f29/topic-t883.htm

ها ايه رايك متفائل وحاسس انك عملت حاجه بعد لما سجلت فى البنك والشركة الاولى طيب لو قلقان او حاسس انه نصب ولا افتكاسه كنسل الموضوع كله واخرج من الموقع ولو متفائل وحاسس انه خير ان شاء الله يبقى توكل على الله ومن الرابط التالى سجل فى الشركه التانيه عالميا وهتلاقيها قريبه اوى اوى من الاولى فى التعامل يالا ماتضيع وقت توكل على الله وسجل فى الشركة التانيه

الشرح المفصل للتسجيل فى الشركة الثانيه والعمل عليها

https://es-eg.yoo7.com/montada-f29/topic-t884.htm

ها ايه اخبار قلبك جامد ونويت تسجل فى الشركة الثالثه ولا ايه تعبت يالا ياعم توكل على الله ربنا عالم انه انا وانت وكل اللى زينا بنبحث عن فرصه فرصه ومستعدين نتعب فيها مستعدين نشقى بس نكبر ونكون قد اننا نفتح بيوت وطبعا مش هيكون رحيم علينا غير ربنا اللى شايف اللى احنا بنعمله وعالم باللى جوانا معانا يارب نكمل ها وصلت لايه هتسجل فى الشركه الثالثه ولا طيب اسمع المفاجأه دى الشركة الثالثه شركه عربى الموقع بتاعها عربى كله والرابعه كمان عربى وموقع اجتماعى كمان زيه زى الفيس بوك بالضبط ها ايه رايك مش ملاحظ كل شويه بتتسهل يامسهل يارب ادى رابط الشركه الثالثه مش هشرحه طبعا لانك هتفهمه لواحده لانه عربى كله بس دور على كلمه تسجيل عضو جديد او التسجيل اشطه يالا بينا على الرابط

رابط الشركه الثالثه

http://www.ratebonline.com/register.php?r=elmnalsoft

ها التفائل عند زاد بعد ماشفت شركه عربى صح طيب يالا توكل على الله وسجل فى الشركه الرابعه الموقع الاجتماعى الاول الذى يكافئ اعضائه بالمال على مشاركاتهم يعنى ايه ؟ يعنى هتسجل والمواضيع اللى هتعملها والفديو اللى هترفعه اى حد هيتفرج عليه هتاخد انت نقط والنقط تتحول لفلوس بس الموقع دى لازم توصل 25 دولار عشان تصرفها بس ناس كتير جربته وقالو انهم صرفو يالا توكل على الله وجرب انت مش خسران

http://www.klikot.com/ar/SignUp.aspx?advertiser_id=1282409

ها سجلت تمام كدا بقى عايز اقولك حاجه مهمه انت ازاى هتدعى اصدقائك عشان يسجلو ولو كل اصدقائك سجلو هتجيب ناس تانى ازاى عشان تاخد فلوس وارباحك تزيد بص ياعم الحج ركز انت هتجمع الروابط بتاعتك فى ملف وورد وتحتفظ بيها وتعمل موضوع لذيذ كدا تشرح فيه القصه وتنسخ الموضوع فى كل المنتديات اللى انت مسجل فيها وترميه فى الفيس بوك وتكتب فى جوجل مواقع اعلانيه وتضغط على اضافة اعلان مجانى وتروح رامو الموضوع وتفضل تسجل فى منتديات وتحطه وكدا كل لحظه اعضائك هيزيدو وانا انصحك انا تاخد موضوعى دا بس تغير الروابط وتحط الروابط بتاعتك انت احسن كدا انا اللى هاخد العموله وابقى انا اللى بنصب عليك هههههه وتحطه فى منتديات كتير وماتنسانيش بالدعاء الصالح وكلمة شكر فى مكان الرد على الموضوع ويبقى كدا الحمدلله وبالتوفيق لنا ولكم ان شاء الله
https://es-eg.yoo7.com

الصـــــــــــــــــــبر
صفحة 1 من اصل 1